fbpx

Recenzie: Čo hovoria na výuku naši študenti?

Absolventi kurzu Efektívny klavír

Anna K., 76 rokov

Som veľmi vďačná, že som mohla absolvovať kurzy Piano Boost. Z počiatku sa to zdalo vzhľadom k môjmu veku dosť odvážne. Ale o tom je život. Sny si treba plniť v každom veku a ja som veľmi rada, že sa mi tento môj dlho snívaný sen konečne splnil. Denis je veľmi dobrý učiteľ. Vysvetľuje úžasne, zrozumiteľne a pochopiteľne aj pre moju generáciu. Pred kurzom som nevedela zahrať nič, nepoznala som noty. Teraz rozumiem základom hudobnej teórie, dokonca si viem zahrať piesne Dedinka v údolí, Ja mám koně, Holubí dúm, či Hallelujah. Začala ma baviť aj vážna hudba. Milujem skladbu Pre Elišku. Naučila som sa v jednoduchosti improvizovať a zložila som si moju prvú pieseň. Teším sa aj na spoluprácu v budúcnosti. Denisovi veľmi ďakujem a vrelo ho všetkým odporúčam. Skúste to, stojí to naozaj za to.

Viera C., 60 rokov

Kurz ktorý som absolvovala sa mi veľmi páčil, som z neho nadmieru nadšená a mnohonásobne prevýšil moje očakávania. Naučila som sa tu rozumieť hudbe a objavila som tajomstvo klavíra. Od detstva som túžila rozumieť hre na klavír a pochopila som to až teraz. Každá hodina bola priam čarovná, pred Denisom klobúk dole. Jeho pokoj, znalosti, prístup – to sa len tak nevidí. Najviac ma bavilo, že som sa naozaj v učení posúvala a dokázala si zahrať a tvoriť veci. Mala som aj obavy z môjho veku, ale tie sa rozplynuli a tento kurz by som odporučila naozaj každému. Obrovská vďaka.

Martin H, 44 rokov

Nemám v hudbě příliš velké ambice a moc nevěřím, že bych někdy třeba koncertoval. Jediné mé očekávání bylo, že se zas posunu o kousíček dál a když se zadaří, tak se naučím si zhudebnit nějakou filmovou scénu nebo si ty nejoblíbenější melodie alespoň pro rozveselení zahraji. Materiály ke kurzu byly skvěle připravené. Celkově jsem rád, že jsem ho absolvoval a děkuji za něj. Jelikož jsem nikdy kromě not neprošel žádnou hudební teorií, tak nejvíce jsem se naučil právě ji. Konečně vím, jak fungují a co jsou stupnice, tóniny, akordy a další pojmy. Nejvíc mě bavil samozřejmě až závěr kurzu – vlastní skladba. Materiály byly skvělé, hodiny jedinečné. Vždy si udělal na začátku malé shrnutí, toho co bylo v materiálech. Vše bylo zopakováno několikrát. Jsem spokojen a jsem rád, že se k materiálům můžu kdykoliv vrátit a příp. si cokoliv připomenout.

Nina Č., 19 rokov

Tento kurz úplne splnil moje očakávania. Musím oceniť individuálny prístup a prispôsobenie osnov/lekcií osobným potrebám a preferenciám. Mojim hlavným očakávaním bolo posilniť základy z hudobnej teórie a zdokonaliť sa v hre podľa sluchu. Vďaka skráteniu pre mňa menej atraktívnych častí kurzu sme venovali dostatok času práve týmto dvom aktivitám. Lekcie aj výklad boli pre mňa zrozumiteľné a v prípade otázok bola na strane učiteľa neustále ochota. Tento kurz by som bez váhania odporúčila aj ľudom, ktorí klavír nikdy nevideli a aj tým, ktorí sú samoukovia ako ja. Rovnako aj tým, čo majú nejaký teoretický základ, ale čo to už zabudli.

Jelena N., 68 rokov

Dobrý den Denisi, chtěla bych Vám poděkovat za klavírní kurz, který jsem nedávno dokončila. Bylo pro mě velmi zajímavé seznámit se s hudební teorií, kterou jsem do té doby neznala. Bylo to zábavné a pro mě i dobrodružné – objevovat zákonitosti tónin a harmonie. Nadchla mě možnost improvizace! Těším se, že hra na klavír se stane součástí mého života. Děkuji za povzbuzení a srozumitelný výklad.

Súkromné lekcie v online prostredí/prezenčné lekcie

Terezka H., 9 rokov, mama

Dcera hraje u pana Dingy už tři roky. Začínala v šesti letech jako úplný začátečník, navíc nikdo v rodině není absolventem ZUŠ, a vše se tedy naučila během lekcí. Tempo výuky je přizpůsobené jejím schopnostem, do hodin je zařazena i hudební nauka a hry. Skladby či písně si vybírají společně s lektorem tak, aby se naučila něco nového a aby je hrála ráda. Online výuka byla náročnější na dceřinu pozornost, ale i během této doby byly vidět (a slyšet) pokroky. Dcera se sama dokáže naučit písničku podle not a akordů, což ji velmi motivuje. Nejlepší referencí je, že dcera je nadšená a na hodiny se těší. Řečeno jejími slovy: „Denis Dinga je dobrej.“

Žofka F., 10 rokov, mama

Denis Dinga se stal od první hodiny klavíru dceřiným učitelem i kamarádem. Vyučuje zábavnou formou hru na klavír i nauku. Dcera oboje zvládá, dokáže doma ukázat i vysvětlit. Líbí se mi, že má dcera možnost ovlivnit výběr skladeb. Domácí cvičení ji pak baví, chce se předvést, s radostí hraje to, co se na hodině naučila. Na klavír dochází již čtvrtým rokem a nikdy by ji nenapadlo skončit. Rozhodně Denis je sympatický, trpělivý učitel, kterého mohu doporučit.

Martin H., 43 rokov

Denisi, s tvým stylem výuky jsem velice spokojen. Už od první chvíle, když si mi sdělil, že jedny z nejpopulárnějších skladeb jsou vlastně hrozně jednoduché, jsem věděl, že jsi ten nejlepší učitel pro mě. Také si myslím, že v jednoduchosti je krása. On-line výuka mi naprosto vyhovuje, ušetřím tím čas, který mohu zas věnovat třeba procvičování. Hodiny jsou nenásilné, dokážeš se skvěle vcítit do potřeb a tužeb žáka a rád se pak těším na další hodinu. Moc děkuji.

Adélka, 9 rokov, mama

Adélka k Vám chodí ráda, vrací se veselá, nadšená a sama bez vyzvání pravidelně hraje. Říká, že jste velice hodný a trpělivý. Když jí něco nejde, pečlivě jí to vysvětlujete a snažíte se, aby to pochopila. Když něco zapomene nebo neví něco, co už měla znát z dřívějška, tak se prý nezlobíte a vše ji znovu a  v klidu vysvětlíte. Rozhodně umíte k hudbě přitáhnout, ukázat, jak je hudba zajímavá. Máte skvělý přístup k dětem. Je vidět, že chcete radost z hraní předávat dál. Jsme rádi, že jsme Vás poznali a že je Adélka Vaší žačkou.

Linda F., 14 rokov

S hodinami jsem velmi spokojená. Začátky byly hlavně o zvyku a trénování. Denis se ale dokáže přizpůsobit tak, aby žák vše stíhal a aby nebyl pozadu. Také se mi líbí, že někdy se učíme klasické české písničky ale zároveň například znělky z filmů dle mého výběru.

Stela S., 14 rokov

Denisi, hodiny s tebou me baví a hlavně mám volnou tvorbu. Vždycky se nasmějeme a domů jdu s doboru náladou stejně jak na tvoje hodiny. Hodiny probíhají tak že přijdu do učebny vybereme skladbu/píseň, která se mi líbí a potom ji hrajeme. U každé skladby se naučím nové věci jako třeba jak hledat akrody, hrát oktávy a pomalu se učím i basový klíč.

Ester S., 11 rokov, mama

Vážený pane Dingo, tímto bych si dovolila vyjádřit dlouholetou spokojenost s vedením Vašich hodin výuky klavíru. Moje dcera se na hodiny vždy těší, lekce probíhají v přátelské atmosféře a probíhají vždy formou výuky v souladu s přáním žáka případně jeho rodičů. Ráda bych Vám tímto poděkovala a budeme se těšit na další hodiny s Vámi.

Nikolas P., 15 rokov, mama

Denis je skvělý učitel, práce pro něj není práce, ale zábavou. Je velice vstřícný, kamarádský učitel, který vede děti (nejen děti) k poznání hudby, k jejímu porozumění a lásce k ní. Nebojí se experimentovat a přijímá od dětí výzvy, které nejsou vždy jednoduché. Je to sympaťák a máme ho rádi, i 15-letý kluk stále rád na jeho hodiny dochází a jistojistě i nadále docházet bude!

Amos E., 8 rokov, mama

Náš syn začal s klavírem minulý rok. Už na první hodině ho pan učitel nadchl, když mu otevřel klavír a ukázal, jak funguje. Většinu hodin měl loni online, ale na rozdíl od jiných kroužků, to šlo velmi dobře a syna klavír bavil, naučil se číst z not a zahrát pár písní. Letos jsme měli trochu problémy najít vhodný čas, protože syn chtěl stejného pana učitele. Musí nakonec chodit pozdě večer, nikdy se mu nechce, ale po hodině je vždycky nadšený a rád, že šel. Oceňujeme trpělivost a pana učitele vřele doporučujeme.

Ema S., 12 rokov

Pane Dingo, hodiny klavíru s Vámi mě velice baví. Líbí se mi, že si můžu vybrat skladby, třeba těžší, i když se je učím déle. Bylo pro mě zajímavé, když jste mi hned první hodinu ukázal, jak funguje piano a jak vypadá nástroj uvnitř, což jsem za předchozích pět let hraní neviděla. Na Vašich hodinách jsem se dozvěděla hodně o hudební nauce i jsem se klavírně posunula.

Bára T., 9 rokov, mama

Shrnu s dovolením, o čem mi Baja povídala: Líbí se jí dobrý pohodový vzájemný vztah mezi učitelem a žákem, výběr skladeb pro učení, průběh hodiny, milé opravování případných chyb, úvodní povídání jen tak o životě, vzájemné domlouvání na výběru skladeb. Hodně ji hraní baví, líbí se ji povzbuzení a pochvala. Oceňuje individuální opravy pro případné ulehčení hry. Na online hodinách to funguje úplně stejně.

Zuzka K., 15 rokov

Hodiny mě moc baví. Líbí se mi, že si můžu sama vybrat, co budu hrát. Přijde mi, že když hraju skladby co mě baví, posouvám se tím víc, než hraním skladeb, co se mi nelíbí. Přišlo mi, že online výuka dobře nahradila normální hodiny.

Pavlík H., 5 rokov, mama

Pan Dinga je velmi vstřícný a trpělivý, nebojí se výzev ani inovací. Je přístupný oboustranné komunikaci, nekonflitkní, s dětmi vychází skvěle. Jeho hodiny mohu všem doporučit.

Ako sú recenzie spracovávané?

Po absolvovaní kurzu, prípadne po dostatočne dlhej dobe súkromných lekcií, posielame klientom prosbu o recenziu a spätnú väzbu. Klienti (prípadne rodičia) zasielajú svoje recenzie na náš email. Ak recenzie obsahujú gramatické chyby, opravíme ich následne ich pridávame na webové stránky. Po obsahovej stránke recenzie neupravujeme.